Pogosta vprašanja

Naročniki hrane

Kako lahko naročim hrano?
Da bi naročili hrano prek portala Lakomlačen.si, se morate najprej registrirati. Samo registrirani uporabniki lahko oddajo naročilo. Registrirate se lahko tu.

Kako naj vem, da je ponudnik dostave prejel moje naročilo?
Ko oddate naročilo, prosimo počakajte par minut, da vam, s strani ponudnika hrane, potrdijo prejem naročila. Takoj, ko bo ponudnik potrdili prejem vašega naročila, bo na vašem namizju spremenjen status naročila (sprejet/zavrnjen). Ravnotako vas bomo po elektronski pošti obvestili o prejemu ali pa zavrnitvi naročila. Nato počakajte dostavljavca.

Ali mi lahko ponudnik hrane zavrne naročilo?
Da. Naročilo lahko ponudnik zavrne v primeru, če so vaši podatki nepopolni, pomanjkljivi ali pa nepravilni. Ravno tako vam lahko ponudnik hrane naročilo zavrne, če ugotovi, da se vaš naslov ne nahaja na območju dostave. 

Ali obstaja minimalno naročilo?
Odvisno od vsakega ponudnika posebej. Te informacije so predstavljene  v profilu ponudnika dostave. Vsak ponudnik dostave ima svoje pogoje.

Komu in kako lahko plačam za hrano, ki sem jo naročil prek portala Lakomlačen.si?
Plačila so možna le v gotovini, ki jo poravnate direktno dostavljavcu.  V primeru, da določen ponudnik hrane ponuja možnost plačila še v kateri drugi obliki, potem je možno dostavljavcu plačati tudi v tej obliki. Ravno tako so te informacije predstavljene v profilu ponudnika hrane.

Ali je potrebno plačati uporabo storitev spletnega naročanja hrane?
Ne. Storitev je za naročnike hrane BREZPLAČNA.  Plačate le vaš obrok, ki vam ga je pripeljal dostavljavec.

Kako dolgo moram čakati na prejem naročene hrane?
Odvisno od vsakega ponudnika hrane posebej. Odvisno je tudi od oddaljenosti med vami in ponudnikom, gneče, vremenskih razmer, … Povprečno 30 do 45 minut. Portal Lakomlačen.si le posreduje naročila ponudnikom. Ponudniki pa so odgovorni za dostavo in hitrost dostave hrane.

Ali lahko imam v svojem profilu več naslovov za dostavo?
Da. Lahko imate več naslovov. Recimo, da bi naročili hrano dopoldne na službeni naslov, popoldne pa domači naslov. To enostavno storite tako, da preden pošljete naročilo restavraciji, označite na kateri naslov naj vam pripeljejo obrok.

Ponudniki hrane

Sem ponudnik dostave hrane in zelo zainteresiran za uporabo vaših spletnih storitev.  Kaj moram storiti, da začnem uporabljati vaš sistem?
Predlagamo vam, da nas čim prej obvestite na podpora@lakomlacen.si. Po prejemu vašega elektronskega sporočila, vas bomo v najkrajšem možnem času poklicali in obiskali. Na portalu Lakomlačen.si vam bomo odprli uporabniški račun. Po odprtju računa boste lahko takoj prejemali naročila od naših uporabnikov.

Koliko stane  uporaba / najem vašega sistema?
Uporaba portala Lakomlačen.si je BREZPLAČNA, brez fiksnih stroškov. Stroški nastanejo le, če nekdo naroči iz vašega menija, prek našega portala. Do takrat pa je storitev brezplačna.

Ponudniki dostave hrane

Predstavitev restavracije, ki jo ponuja portal ponudnikom dostave hrane, je BREZPLAČNA.  Portal Lakomlačen.si  v skladu s pogodbo zaračunava ponudnikom manjšo provizijo na posamezno naročilo, ki se izvede preko portala Lakomlačen.si .

Drugi stroški, ki lahko nastanejo so le v obliki želja po povečanem marketingu restavracije.

Ti stroški marketinga so stvar medsebojnega dogovora in medsebojne pogodbe in niso povezani s stroški nastalimi preko naročil.

Ostali ponudniki

Ponudniki hrane, ki nimajo lastne dostave, se lahko tudi predstavijo na našem portalu. Predstavijo se lahko s svojo ponudbo hrane, slikami, meniji, … Strošek najem portala se obračunava letno in je stvar dogovora med portalom Lakomlačen.si in restavracijo, ki si želi večjo prepoznavnost.

Kaj nudite ponudnikom hrane?
01. Brezplačno odprtje uporabniškega računa in vnos ponudbe(brez mesečne ali letne naročnine).
02. Brezplačno svetovanje in pomoč (24/7).
03. Brezplačno usposabljanje vašega osebja.
04. Brezplačno spreminjanje cen in ponudb v bodoče.
05. Brezplačno svetovanje pri oblikovanju ponudb.
06. Pospeševanje prodaje.
07. Statistika.